fbpx
  1. část článku zde

Provedením odborné diagnostiky externího disku WD technici zjistili kombinovanou závadu – drobné mechanické poškození povrchů, poškozený firmware (vnitřní software) a poškozená elektronika disku. Klientovi jsme zaslali email s možností řešení a cenovou nabídkou a čekali na jeho verdikt. Práce vždy začínáme až po písemném (emailovém) schválení klienta.

V tomto případě bylo nutné nejdříve provést korekce poškozených modulů firmware uvnitř disku. Následně  provést rekonstrukci souborového systému s cílem sestavit původní strukturu složek a souborů.

Externí USB disk WD30NMRW
WD30NMRW

Po provedených pracích jsme panu Novákovi zaslali náhled zachráněných nepoškozených složek a souborů. Následně jsme již komunikovali přímo s majitelkou disku, která nám sdělila, že objednatel je v nemocnici. Dohodli jsme se na základě emailů, že na zachráněná data klientka přinese nový externí disk, který má k dispozici. Data nikdy nenahráváme zpět na původní médium, jelikož z našich zkušeností víme, že to nevěstí nic dobrého.

Po doručení nového disku do naší laboratoře už zbývalo jen data nahrát a domluvit se na platbě a předání.

Klientka nám emailem zaslala fakturační údaje a po uhrazení platby jsme si domluvili schůzku v kanceláři ohledně předání disku s nahranými daty. Zákaznice byla velmi spokojená, jelikož se nám podařilo zachránit více než 95% složek a souborů v nepoškozené podobě. Disk si přišla převzít osobně, dokonce ve společnosti malého čtyřnohého kamaráda, a s nadšením děkovala, že nás bude všem doporučovat a udělí nám i recenzi, což nás vždy velmi potěší.

Externí USB disk WD – část 2